Udbyder: Cognitive Learn Center
Kursus: Effektfuld planlægning, evaluering og feedback
Beskrivelse:

Effektfuld planlægning, evaluering og feedback

Målsætning; at du gør dine medarbejdere mere effektive, og at de oplever større arbejdsglæde gennem at du øger din produktive ledertid til at planlægge, evaluere og give dine medarbejdere feedback

Du lærer at opstille mål for resultater, indsatser og ressoucekrav og at gøre disse mål operationelle og motiverende.

Du identificerer, hvordan du kommunikerer dine forventninger, evaluerer indsats og resultater og giver konstruktiv feedback.

Du identificerer, hvor godt du anerkender, roser og giver dine medarbejdere kritik.

  • Hvor megen tid bruger du i dag på at øge dine medarbejderes produktivitet, effektivt og arbejdsglæde?
  • Hvilken værdi vil det give, når du for eksempel øger din produktive ledertid fra 12 til 18 %?
  • Hvor god er du til at kommunikere dine forventninger og krav til dine medarbejdere, - og hvor stort fokus har du på at følge op på de aktiviteter, du sætter igang?
  • Hvor ofte evaluerer du dine medarbejdere, og hvor ofte giver du dem anerkendelse, ros og kritik?
  • Hvor god er du til at dække medarbejdernes 5 grundbehov?


  • Tidsinvestering
    1 til 2 dage bestemt af ønsker, problemer og krav til udlæring. Vi afdækker det i forundersøgelsen med kunden.


    Profil:

    Blended Learning i udviklingsprocessen
    I Cognitive Learn Center har vi nøglefokus på begrebet Blended Learning, som er forholdet mellem indlæring og udlæring. Indlæring skaber viden på et højere niveau, men kun udlæring skaber resultater.
    Vores mission er, at vi stimulerer og udvikler mennesker til
    Bedre vaner og færdigheder
    Større trivsel, velvære og selvtillid
    Mere energi
    Større handle- og gennemslagskraft
    Bedre resultater og livskvalitet
    Vi sætter en ære i - og stiller krav om - at koble evidensbaseret psykologisk viden med forretningsforståelse, således at det indlærte bliver implementeret og forankret i det daglige arbejde.
    Vores holdninger, overbevisninger og erfaring med at stimulere og udvikle mennesker er, at:
    Du kan altid forbedre dine vaner og færdigheder
    Du ændrer kun vaner og færdigheder, når du ændrer tanker og følelser
    Du har selv ansvaret for at sætte mål og realisere dem
    Om os:

    Kun viden bragt til handling (udlæring) skaber resultater
    Fremtiden er forbeholdt de mennesker, der i tide har forberedt sig på den

    Vores kerneværdier er:
    Vi arbejder konstant med afprøvet forskning og bringer denne viden til handling og resultat med vores kunder
    Vores kunders ønsker, problemer og krav er vores første prioritet
    Vi stiller konstant store krav til vores egen udvikling og fremskridt
    Vi tiltrækker de bedste medarbejdere og samarbejdspartnere med store faglige ambitioner
    Vi skaber succes, begejstring og sammenhold - og har det samtidigt sjovt
    Vi værner om vores kultur, kvalitetsudvikling, økonomi og kerneværdier