Ikke logget ind
Log ind her

Logo


Funktioner

Checkmark  Book dette kursus »

 Gem dette kursus i Favoritter »

 Se vedhæftede filer (0) »

 Send kursus til kollega »

 Bestil materiale om kursus »

 Spørgsmål om dette kursus »

 Indhent tilbud på dette kursus »

 Print dette kursus »

 

Quick links

Send adgang til kursusportal

Download miniguide

Mine igangværende bookinger

Favoritter

 

Hjælp til kursusbooking, skriv til os her

Udbyder:


Kursus navn:


Link:


Dato:

 

Få hjælp til at finde eller booke et kursus

Ring til Helle Kirk på 36 94 49 89 eller e-mail Helle på hpk@kursuszonen.dk
Så hjælper vi dig, og får det skrevet korrekt ind i Futurematch.

NB. gælder ikke interne kurser udbudt af Jeres eget firma.



 

Seneste nyt

Find os på www.futurematch.net



 

Kontakt

Futurematch Media

Tlf: 33 98 60 80

E-mail: kursus@futurematch.dk



Udbyder: Uddannelseshuset
Titel: Den vanskelige kunde/klient
 

Hop til bestilling








Den vanskelige kunde/klient

Kurset

Lær at gøre utilfredse kunder/borgere/klienter glade.

Kurset øger deltagernes indsigt i og forståelse for den vanskelige relation og ikke mindst håndteringen af denne. Herudover får medarbejderne også en øget indsigt i egen adfærd og konflikthåndtering.

Udbytte

  • Bedre håndtering af vanskelige kunder/ borgere /klienter
  • Færre klager fra kunder/klienter
  • Kende kommunikationens betydning i kunde-/ klientrelationen, mundtligt og kropsligt
  • Kendskab til konflikthåndtering og forebyggelse af konfliktsituationer
  • Vende vanskelige situationer til win-win situationer
  • Øget arbejdsglæde, også i pressede situationer
  • Deltagerne udarbejder en individuel plan over læringspunkter
  • Indhold

    Kurset er et deltageraktivt kursus, hvor der skiftes mellem oplæg, små øvelser, erfaringsudveksling, dialog, gruppearbejde m.m. i et uhøjtideligt kursusmiljø.

    Kurset tager i høj grad udgangspunkt i deltagerens egne erfaringer fra hverdagen i mødet med vanskelige kunder.

  • Hvornår er en kunde/klient vanskelig?
  • Hvordan håndterer jeg en vanskelig situation uden at blive vred?
  • Sæt dig i kundens sted og håndter situationen bedre
  • Hvornår - og kan jeg tillade mig at sige fra overfor kunden/klienten?
  • Hvilke områder er du god til, og hvad kan du ændre i forhold til din nuværende håndtering af den vanskelige kunde?
  • Målgruppe

    Enkeltpersoner, teams, afdelinger eller hele organisationer, som ønsker at blive bedre

    til at håndtere vanskelige kunder/klienter i praksis.

    Kursusform

    2 dage fra kl. 09.00 til 16.00

    Firmahold

     Book dette kursus »  Gem dette kursus i Favoritter »  Se vedhæftede filer (0) »
     Send kursus til kollega »  Bestil materiale om kursus »  Spørgsmål om dette kursus »
     Indhent tilbud på dette kursus »  Print dette kursus »
    Hop til top
    Afholdes: Firmakursus
    Region: Efter aftale
    By: Efter aftale
    Postnummer: Efter aftale
     
    Periode: Efter aftale
    Varighed: 2 dag(e)
    Tidspunkt:
    Pris: Efter aftale