Ikke logget ind
Log ind her

Logo


Funktioner

Checkmark  Book dette kursus »

 Gem dette kursus i Favoritter »

 Se vedhæftede filer (0) »

 Send kursus til kollega »

 Bestil materiale om kursus »

 Spørgsmål om dette kursus »

 Indhent tilbud på dette kursus »

 Print dette kursus »

 

Quick links

Send adgang til kursusportal

Download miniguide

Mine igangværende bookinger

Favoritter

 

Hjælp til kursusbooking, skriv til os her

Udbyder:


Kursus navn:


Link:


Dato:

 

Få hjælp til at finde eller booke et kursus

Ring til Helle Kirk på 33 98 60 80 eller e-mail Helle på hpk@kursuszonen.dk
Så hjælper vi dig, og får det skrevet korrekt ind i Futurematch.

NB. gælder ikke interne kurser udbudt af Jeres eget firma.

 

Seneste nyt

Futurematch har fået ny portal

 

Kontakt

Futurematch Media

Tlf: 33 98 60 80

E-mail: kursus@futurematch.dk



Udbyder: Uddannelseshuset
Titel: Videregående salg - salg gennem relationer
 

Hop til bestilling








Videregående salg - salg gennem relationer

Kurset

Mange handler indgås på baggrund af relationer. Dette kursus giver dig en strategisk og taktisk metode til at bringe dig i en gunstig position i salget. Du har allerede en vis erfaring med salg og du har kendskab til de mest grundlæggende principper. Dit ønske er, at blive mere effektiv gennem øget fokus på kundens behov og de værdier, der ligger bag.

Udbytte

På kurset får du større indsigt i de interne processer, de formelle og uformelle beslutningstagere samt i de personlige og organisatoriske tilstande, der påvirker kundens køb. Derved bliver du bedre i stand til forstå de psykologiske faktorer og fokusere din salgsindsats.

Du får:

  • strategiske værktøjer til at afdække og udbygge din position
  • indsigt i, hvordan du selv og kunden tænker og handler samt på hvilket grundlag beslutninger ofte træffes
  • en spørgemetodik, der afdækker kundens faktuelle og immaterielle udbytte
  • træning i at søge efter ressourcer i kundens argumentation
  • Indhold

    Kurset er bygget op omkring strukturen i salgets faser. Træningen er baseret på at udvikle det, du allerede kan og du vil løbende modtage og give konstruktiv feedback.Kort resumé af salgets faser

  • Sproget som en skabende og sælgende proces
  • 4 grundlæggende beslutningstagere
  • Personlige og organisatoriske tilstande
  • At fortolke og/eller læse kunden
  • Tanker der påvirker handlinger og resultater
  • Antagelser / overbevisninger der påvirker salget
  • Spørgeholdninger / spørgeteknikker
  • Målgruppe for kursus i Videregående salg

    Sælgere og medarbejdere med kundekontakt, som har salgserfaring eller deltaget i grundlæggende salg og som ønsker viden og værktøjer til at mestre opbygningen af relationer som en strategisk del af salget.

    Kursusform

    2 dages intensivt kursus fra kl. 9.00 til 16.00

    Firmahold

     Book dette kursus »  Gem dette kursus i Favoritter »  Se vedhæftede filer (0) »
     Send kursus til kollega »  Bestil materiale om kursus »  Spørgsmål om dette kursus »
     Indhent tilbud på dette kursus »  Print dette kursus »
    Hop til top
    Afholdes: Firmakursus
    Region: Efter aftale
    By: Efter aftale
    Postnummer: Efter aftale
     
    Periode: Efter aftale
    Varighed: 2 dag(e)
    Tidspunkt: 9.00-16.00
    Pris: 43.260,00 ex. moms