Ikke logget ind
Log ind her

Logo


Funktioner

Checkmark  Book dette kursus »

 Gem dette kursus i Favoritter »

 Se vedhæftede filer (0) »

 Send kursus til kollega »

 Bestil materiale om kursus »

 Spørgsmål om dette kursus »

 Indhent tilbud på dette kursus »

 Print dette kursus »

 

Quick links

Send adgang til kursusportal

Download miniguide

Mine igangværende bookinger

Favoritter

 

Hjælp til kursusbooking, skriv til os her

Udbyder:


Kursus navn:


Link:


Dato:

 

Få hjælp til at finde eller booke et kursus

Ring til Helle Kirk på 33 98 60 80 eller e-mail Helle på hpk@kursuszonen.dk
Så hjælper vi dig, og får det skrevet korrekt ind i Futurematch.

NB. gælder ikke interne kurser udbudt af Jeres eget firma.

 

Seneste nyt

Futurematch har fået ny portal

 

Kontakt

Futurematch Media

Tlf: 33 98 60 80

E-mail: kursus@futurematch.dk



Udbyder: Aros Kurser
Titel: Krisestyring
 

Hop til bestilling








Krisekommunikation og issue management

På dette kursus får I konkrete redskaber til at arbejde med løbende kriseforebyggelse, damage control og issues. Vi inddrager spændende cases fra ind- og udland, også fra de sociale medier, som giver helt nye udfordringer til krisestyringen.

Det lærer I på kurset:

  • At identificere og håndtere årsager til kriser internt i organisationen
  • At håndtere issues, der er under udvikling - og lægge dem død
  • At udnytte sociale medier proaktivt under en krise
  • Hvordan kriser kan bruges til at skabe forandring
  • Det får I på kurset:

  • En praksisorienteret metode til at håndtere issues
  • Den nyeste viden om krisekommunikation og issues
  • Stop snebolden, før den begynder at rulle

    Forberedelsen og styring er altafgørende, når en krise er under opsejling. En krise, der fra start bliver håndteret forkert, kan påføre virksomheden, kommunen eller den offentlige instans store omkostninger i form af svækket image og mistet troværdighed. Den gode krisehåndtering handler om de kriser, vi aldrig hører om. For de bliver netop ikke til kriser. Derfor handler dette kursus først og fremmest om de cases, du aldrig hører om.

    Vi giver dig solid indsigt i issue management og krisestyring

    Dette kursus i issues, krisestyring og krisekommunikation bygger på en blanding af erfaring og ny viden fra USA, ikke mindst i forhold til at bruge de sociale medier under en krise. Det teoretiske og strategiske perspektiv bringes i spil i forbindelse med en række interessante cases fra erhvervslivet og den offentlige sektor.

    Et kursus med vægt på praktiske færdigheder

    Vægten ligger på praktiske færdigheder, og I får redskaber til at bevare overblikket og det strategiske perspektiv under en krise og at styre igennem krisens udbrud og første fase, så organisationen lider mindst mulig skade. I lærer desuden, hvordan en krise kan bruges positivt til at skabe forandring.

    Få den anmelderroste bog om kriser

    Som en del af kurset modtager I den anmelderroste bog "...Og husk lige at sige undskyld", forfattet af kursets underviser Yvonne. Det er en spændende og indsigtsfuld bog med masser af viden om krisestyring, krydret med interessante cases.

    Hvem bør deltage?

  • Virksomhedsledere
  • Kommunikationschefer
  • Kommunikationsmedarbejdere
  • HR-chefer
  • Marketingmedarbejdere
  • Selvstændige/iværksættere
  • Kursets underviser

    Yvonne har i mange år arbejdet som kommunikationschef, bl.a. for Finansforbundet. Hun er uddannet cand. mag og har en tillægsuddannelse i journalistik. Hun arbejder i dag som personlig assistent for Overborgmesteren i København, Frank Jensen.

    Yvonne har netop udgivet den anmelderroste bog om krisekommunikation "...Og husk lige at sige undskyld!"

    Yvonne er uddannet cand. mag. med en tillægsuddannelse fra Danmarks Journalisthøjskole. Hun er censor på kommunikationsuddanelserne på Copenhagen Business School og Handelshøjskolen, Aarhus Universitet.

    Underviseren tager ansvar for jeres læring!

    For AROS KURSER handler alting om at skabe en positiv forandring for jer! Vi spørger derfor ind til jeres behov og forudsætninger inden kurset. Og underviseren hjælper jer til at overføre den nye viden og de nye færdigheder til jeres dagligdag efter kurset.

    Tilmeld jer, og få et gratis e-kursus!

    Når I tilmelder jer dette kursus i krisekommunikation og issue management, sender vi jer vores lille e-kursus Få større udbytte af dine kurser. Med kurset får I enkle tips til, hvordan I får størst muligt udbytte af dette kursus - og af alle jeres fremtidige kurser.

    Som virksomhed, organisation eller offentlig forvaltning kan I bestille dette kursus i Damage control, krisekommunikation og issues som et særligt tilpasset kursus.

     Book dette kursus »  Gem dette kursus i Favoritter »  Se vedhæftede filer (0) »
     Send kursus til kollega »  Bestil materiale om kursus »  Spørgsmål om dette kursus »
     Indhent tilbud på dette kursus »  Print dette kursus »
    Hop til top
    Afholdes: Efter aftale
    Region: Storkøbenhavn
    By: København Ø
    Postnummer: 2100
     
    Periode: Efter aftale
    Varighed: Efter aftale
    Tidspunkt: firmakursus
    Pris: Efter aftale