Ikke logget ind
Log ind her

Logo


Funktioner

Checkmark  Book dette kursus »

 Gem dette kursus i Favoritter »

 Se vedhæftede filer (0) »

 Send kursus til kollega »

 Bestil materiale om kursus »

 Spørgsmål om dette kursus »

 Indhent tilbud på dette kursus »

 Print dette kursus »

 

Quick links

Send adgang til kursusportal

Download miniguide

Mine igangværende bookinger

Favoritter

 

Hjælp til kursusbooking, skriv til os her

Udbyder:


Kursus navn:


Link:


Dato:

 

Få hjælp til at finde eller booke et kursus

Ring til Helle Kirk på 39 15 81 70 eller e-mail Helle på hpk@kursuszonen.dk
Så hjælper vi dig, og får det skrevet korrekt ind i Futurematch.

NB. gælder ikke interne kurser udbudt af Jeres eget firma.



 

Seneste nyt

Find os på www.futurematch.net



 

Kontakt

Futurematch Media

Tlf: 33 98 60 80

E-mail: kursus@futurematch.dk



Udbyder: Business Danmark Uddannelse
Titel: Key Account Management
 

Hop til bestilling








Key Account Management

Resultater gennem systematik, relationsstyring og optimering

Hvad enten det drejer sig om at udvikle den bestående key account organisation, eller det drejer sig om at udvikle en salgsorganisation til at kunne arbejde med key account management, så handler det om at opbygge den rette kombination af struktur, styringsværktøjer, helhedsorientering og adfærd.

Målet for key account-organisationen er klart: langsigtet udvikling af virksomhedens allervæsentligste kunder. Kundeloyalitet skal udbygges gennem relationsudvikling, sammenbygning af systemer og fokuseret service i alle led.

Key account-udvikling i topklasse stiller krav om at indtjeningen forbedres, samtidig med at loyaliteten udvikles. Det kræver proaktiv indsats og styring samt konstant fokus på indtjeningsgivende projekter. Krydssalg og dybdesalg, så der konstant er dele af omsætningen, der ligger med gode dækningsbidrag, er et must, for at forrente investeringen af de mange ressourcer i håndteringen af kunden.

Key account planer, handlingsplaner, projektledelse, styring og motivation af de interne ressourcer, relationsudvikling, forretningsforståelse, indtjeningsforbedrende projekter for begge parter, forbedret informationsstyring, opbygning af KAM-teamet, optimering af de administrative og logistiske processer mellem virksomhederne, uddannelse af både kundens og egne medarbejdere og tiltag over for kundens kunder er blot nogle af de elementer, der kan indgå i en udviklingsproces omkring key account management.

 Book dette kursus »  Gem dette kursus i Favoritter »  Se vedhæftede filer (0) »
 Send kursus til kollega »  Bestil materiale om kursus »  Spørgsmål om dette kursus »
 Indhent tilbud på dette kursus »  Print dette kursus »
Hop til top
Afholdes:
Region: Efter aftale
By: Efter aftale
Postnummer: Efter aftale
 
Periode: Efter aftale
Varighed: Efter aftale
Tidspunkt: dag
Pris: Efter aftale