Ikke logget ind
Log ind her

Logo


Funktioner

Checkmark  Book dette kursus »

 Gem dette kursus i Favoritter »

 Se vedhæftede filer (0) »

 Send kursus til kollega »

 Bestil materiale om kursus »

 Spørgsmål om dette kursus »

 Indhent tilbud på dette kursus »

 Print dette kursus »

 

Quick links

Send adgang til kursusportal

Download miniguide

Mine igangværende bookinger

Favoritter

 

Hjælp til kursusbooking, skriv til os her

Udbyder:


Kursus navn:


Link:


Dato:

 

Få hjælp til at finde eller booke et kursus

Ring til Helle Kirk på 33 98 60 80 eller e-mail Helle på hpk@kursuszonen.dk
Så hjælper vi dig, og får det skrevet korrekt ind i Futurematch.

NB. gælder ikke interne kurser udbudt af Jeres eget firma.

 

Seneste nyt

Futurematch har fået ny portal

 

Kontakt

Futurematch Media

Tlf: 33 98 60 80

E-mail: kursus@futurematch.dk



Udbyder: Danmarks Medie- og Journalisthøjskole
Titel: Brandingstrategi og kampagner
 

Hop til bestilling








Brandingstrategi og kampagner

Lær at arbejde med organisationens identitet og image i forhold til dens netværk af målgrupper og stakeholdere.

Strategisk arbejde med branding- og kampagnestrategier

Kurset henvender sig til kommunikatører, ledere, journalister og andre der gerne vil dygtiggøre sig i strategisk at forholde sig til branding- og kampagnestrategier og i at kunne håndtere værktøjer fra identitetsdesign over storytelling til netværks- og imagekampagner.

Dine egne og andres strategier

Kurset giver en teoretisk og begrebsmæssig forståelse for image- og brandingprocesser i bredeste forstand. Det ruster dig til at udvikle egne strategier og forholde dig til andres, herunder marketingenheders og eksterne bureauers.

På kurset lærer du om:

  • brandingarbejdets relevans, rolle og udfordringer i forhold til forretningsudvikling, innovation og CSR
  • brandingstrategier og -processer, positionering og scenarievalg. Herunder om brandhierarkier og -arkitektur, logo- og designprocesser, samt værdidifferentialer
  • kampagner, herunder netværkskampagner og sociale mediekampagner, deres tilrettelæggelse, koncept og kreative udtryk
  • identitetskonstruktion og interne kampagner
  • storytelling, kreativitet og involvering i samme
  • Undervisningsform

    Undervisningen veksler mellem teori og praksis, med cases fra private virksomheder, offentlige institutioner og interesseorganisationer. De studerende trænes individuelt og i grupper i at løse kampagne- og brandingopgaver.

    Det afsluttende projekt er fx at udvikle en kampagnestrategi, designe en identitets- og logoproces, en historiefortællingsproces, løse et netværksproblem eller lignende.

    Adgangskrav

    For at blive optaget på kurset skal du have en relevant adgangsgivende uddannelse mindst på niveau med en erhvervsakademiuddannelse eller en videregående voksenuddannelse (VVU) samt mindst 2 års relevant erhvervserfaring efter den adgangsgivende uddannelse.

    Opfylder du ikke de formelle adgangskrav, kan du søge om dispensation.

    Prisen omfatter

    Prisen dækker undervisning, vejleding, eksamen samt forplejning på undervisningsdagene. Du skal derudover påregne udgifter til bøger og materialer samt evt. overnatning i forbindelse med kurset. Kurset er momsfritaget. Der tillægges ikke moms på fakturaen.

     Book dette kursus »  Gem dette kursus i Favoritter »  Se vedhæftede filer (0) »
     Send kursus til kollega »  Bestil materiale om kursus »  Spørgsmål om dette kursus »
     Indhent tilbud på dette kursus »  Print dette kursus »
    Hop til top
    Afholdes: DMJX København
    Region: Storkøbenhavn
    By: København NV
    Postnummer: 2400
     
    Periode: 25-03-2019 - 29-05-2019
    Varighed: 5 dag(e)
    Tidspunkt: dag
    Pris: 19.970,00 ex. moms