Ikke logget ind
Log ind her

Logo


Funktioner

Checkmark  Book dette kursus »

 Gem dette kursus i Favoritter »

 Se vedhæftede filer (0) »

 Send kursus til kollega »

 Bestil materiale om kursus »

 Spørgsmål om dette kursus »

 Indhent tilbud på dette kursus »

 Print dette kursus »

 

Quick links

Send adgang til kursusportal

Download miniguide

Mine igangværende bookinger

Favoritter

 

Hjælp til kursusbooking, skriv til os her

Udbyder:


Kursus navn:


Link:


Dato:

 

Få hjælp til at finde eller booke et kursus

Ring til Helle Kirk på 33 98 60 80 eller e-mail Helle på hpk@kursuszonen.dk
Så hjælper vi dig, og får det skrevet korrekt ind i Futurematch.

NB. gælder ikke interne kurser udbudt af Jeres eget firma.

 

Seneste nyt

Futurematch har fået ny portal

 

Kontakt

Futurematch Media

Tlf: 33 98 60 80

E-mail: kursus@futurematch.dk



Udbyder: Danmarks Medie- og Journalisthøjskole
Titel: Professionel profil i sociale medier
 

Hop til bestilling








Professionel profil i sociale medier

Det er her, du begynder, når målet er at skabe værdi med sociale medier - personligt og på jobbet.

Hvordan skaber jeg værdi med sociale medier?

Rigtig mange, som på den ene eller anden måde arbejder med at kommunikere, træder ud i arenaen med en personlig profil og tilstedeværelse på et eller flere sociale medier - Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram, YouTube osv.

Det er nemt at komme i gang, men det er svært at svare på spørgsmål som: Hvem skal jeg knytte forbindelser til, og hvad skal jeg dele, hvis det ikke bare skal være for sjov? Hvordan skal blandingen være mellem det private og det professionelle? Hvad får jeg og andre ud af min indsats i sidste ende?

Skab en tydelig professionel profil

Kurset er for dig, der vil have sat retning på den del af din personlige indsats i sociale medier, som er vendt mod det professionelle liv.

På kurset får du redskaber til at opbygge en tydeligt tegnet personlig profil, som andre vil finde attraktiv og værdifuld.

Samtidig får du indblik og færdigheder i cutting edge digitale teknologier - en viden som ruster dig personligt til udfordringerne i den digitale økonomi.

På kurset lærer du at:

  • Lægge en strategi for opbygning af værdifulde relationer og netværk
  • Lægge en strategi for din indholdsproduktion i sociale medier
  • analysere dine behov til din egen profil i sociale medier
  • kombinere det personlige med det professionelle
  • Lægge strategier for brug af hver enkelt af de store sociale medier
  • træffe sikre og velovervejede valg inden for privatlivs-problematikker
  • Mål og strategier for personlig branding

    Hvad enten du forfølger en karrierevej eller skal være den ekspert, pressen ringer til, er du nødt til at tilrettelægge din brug af sociale medier, så du får maksimeret udbyttet af de timer, du lægger i indsatsen.

    Viden om de dominerende sociale medier

    Hvert socialt medie har sit eget særkende. Derfor lærer du de enkelte sociale medier at kende, så du kan tilpasse indholdet til målgrupperne. Du får desuden hands-on-erfaringer med de mest udbredte sociale medier.

    Værdiskabelse i netværk

    Sociale medier er skabt til vidensdeling og opbygning af relationer mellem mennesker, der deler interesser eller mål. Netværkspotentialet er stort, både lokalt og på tværs af grænser, men der skal velovervejede aktionsstrategier i spil, hvis du vil indfri potentialet.

    Åbenhed som udviklingsredskab

    En aktiv og givende tilstedeværelse i sociale medier inviterer til en åbenhed i adfærd, som kan være radikal og som har potentialet til at forandre både personer og organisationer.

    Undervisere

    Kristian Strøbech

    Journalist og faglig leder for nye medier på journalistuddannelsen. Han har igennem de senere år ledet og deltaget i en lang række udviklingsprojekter med omdrejningspunkt i professionel brug af sociale medier.

    Undervisningsform

    På kurset møder du nogle af de dygtigste profiler i sociale medier. Du får teori samt masser af inspiration og praktiske råd til brug for din egen hverdag efter kurset.

    Du får mulighed for at tage udgangspunkt i din egen professionelle situation og behov i afleveringsopgaverne.

    Eksamen

    Kurset afsluttes med en skriftlig aflevering og en mundtlig eksamen.

    Forudsætninger

    Vi forventer, at du har erfaring med praktisk brug af de største sociale medier, og at du er parat til at kaste dig aktivt ud i at bruge flere sociale medier undervejs. Det vil være praktisk at have adgang til en opdateret smartphone, men forløbet kan dog gennemføres uden.

    Niveau og omfang

    Kurset er kompetencegivende på diplomniveau og vægter 10 ECTS

    Adgangskrav

    For at blive optaget på kurset skal du mindst have:

  • en relevant kort videregående uddannelse
  • 2 års relevant erhvervserfaring efter din uddannelse.
  • Opfylder du ikke adgangskravene?

    Prisen omfatter

    Prisen dækker undervisning, vejledning, eksamen samt forplejning på undervisningsdagene. Du skal påregne udgifter til bøger og materialer

     Book dette kursus »  Gem dette kursus i Favoritter »  Se vedhæftede filer (0) »
     Send kursus til kollega »  Bestil materiale om kursus »  Spørgsmål om dette kursus »
     Indhent tilbud på dette kursus »  Print dette kursus »
    Hop til top
    Afholdes: DMJX, København og Aarhus
    Region: Østjylland
    By: Århus C
    Postnummer: 8000
     
    Periode: 06-03-2019 - 04-06-2019
    Varighed: 8 dag(e)
    Tidspunkt: dag
    Pris: 19.970,00 ex. moms