Ikke logget ind
Log ind her

Logo


Funktioner

Checkmark  Book dette kursus »

 Gem dette kursus i Favoritter »

 Se vedhæftede filer (0) »

 Send kursus til kollega »

 Bestil materiale om kursus »

 Spørgsmål om dette kursus »

 Indhent tilbud på dette kursus »

 Print dette kursus »

 

Quick links

Send adgang til kursusportal

Download miniguide

Mine igangværende bookinger

Favoritter

 

Hjælp til kursusbooking, skriv til os her

Udbyder:


Kursus navn:


Link:


Dato:

 

Få hjælp til at finde eller booke et kursus

Ring til Helle Kirk på 36 94 49 89 eller e-mail Helle på hpk@kursuszonen.dk
Så hjælper vi dig, og får det skrevet korrekt ind i Futurematch.

NB. gælder ikke interne kurser udbudt af Jeres eget firma.



 

Seneste nyt

Find os på www.futurematch.net



 

Kontakt

Futurematch Media

Tlf: 33 98 60 80

E-mail: kursus@futurematch.dk



Udbyder: Korridoren - CDM
Titel: Usability og webshop kursus
 

Hop til bestilling








Usability og webshop kursus

På dette usability og webshop kursus lærer du at optimere din webshops omsætning og indtjening ved at øge din konverteringsrate.

Det lærer du på kurset

  • Lær hvordan du kan måle din konverteringsrate samt hvordan du kan analysere dine kunders adfærd
  • Igangsæt tiltag der optimerer din konverteringsrate og øger din omsætning
  • Få teststrategier der igennem statistiks evidens forbedrer og optimerer din webshop
  • Få indblik i aktuelle cases fra undervisernes arbejde som konsulenter for Danmarks førende virksomheder.
  • Hvor mange af dine besøgende bliver til betalende kunder? Denne procent kaldes konverteringsraten og er et af de vigtigste nøgletal på enhver hjemmeside. Du kan konvertere besøgende til salg på en webshop, til leads på en landingside eller til fx tilmeldinger til dit arrangement. Altafgørende er at optimere din konverteringsrate. De fleste hjemmesider kan med simple teknikker øge konverteringsraten med mellem 25 - 100%. Ved at ændre konverteringen fra 1 -2 % har hjemmesiden fordoblet sin indtjening. Dette er sket uden at øge marketeing budgetterne eller andre store investeringer. På dette webshop kursus gennemgår vi hvordan du kan øge konverteringsraten på din hjemmeside.

    Efter kurset er du i stand til

  • At analyserer og vurdere din webshop og identificerer de lavest hængende optimeringstiltag
  • At opstille og eksekverer både A/B og multivarianttest der øger din konverteringsrate betydeligt
  • At kende de væsentligste design- og brugervenlighedsprincipper og er i stand til at anvende disse når nye tiltag designes.
  • Kurset er bygget op som en kombination af teori, praksis og konkrete øvelser med udgangspunkt i din hjemmeside. Undervejs arbejder vi således med strategier til at optimere konverteringen hos dig og vi ser på din sides usability. Efter kurset vil du således have opstillet en række hypoteser og test og du ved hvorledes disse bedst eksekveres. Ved at følge denne unikke testplan vil du med stor sandsynlighed kunne øge din konverteringsrate betragteligt. Efekten af dine tiltag vil du ligeledes kunne måle ved hjælp af den webanalyseplan vi ligeledes udarbejder i fællesskab. Alt i alt får du hurtige resultater ud af dette kursus og sparer mange tusind kroner i dyre konsulenttimer.

    Værktøjer

  • Visual Website Optimizer
  • Facebook Insights
  • Google Analytics
  • Templates, tjecklister og skabeloner
  • At konverteringsoptimere en hjemmeside handler meget om at arbejde med de rigtige værktøj. Når du vil slå et søm i et bræt er det en stor hjælp at have en hammer frem for en sav. På samme måde kan nogle simple og ofte gratis værktøj spare dig for meget besvær og hjælpe dig til hurtieg reusltater. Derfor gennemgår vi på webshop kurset blandt andet brugen af Google Analytics. Her vil gennemgå hvordan man opsætter mål og E-handels tracking og dermed sporer hvilke marketing aktiviteter der gennerere mest salg. Vi vil ligeledes gennemgå hvordan du med Visual Website OPtimizer kan gennemføre A/B og Multivariant test samt via heatmaps se hvor på din hjemmeside potentielle kunder klikker og dermed optimere din sides usability.

    Målgruppe

    Dette kursus henvender sig til alle der driver eller ansvarlig for drift af en webshop og som ønsker at øge omsætningen og indtjeningen. For at deltage på dette kursus er det en forudsætning at din virksomhed har en webshop. Derudover er det en forudsætning at du har en Google Analytics konto opsat til at måle data på din webshop. Har du ikke en Google Analyticskonto tilbyder vi en gratis installation før kurset.

    Kursus pris

    Prisen for kurset er 11.000 kr. ex. moms I prisen er te, kaffe samt lækker frokost inkluderet på alle kursusdage. Når kurset er slut tilbydes alle deltagere en times gratis rådgivning over enten telefon eller Skype.

     Book dette kursus »  Gem dette kursus i Favoritter »  Se vedhæftede filer (0) »
     Send kursus til kollega »  Bestil materiale om kursus »  Spørgsmål om dette kursus »
     Indhent tilbud på dette kursus »  Print dette kursus »
    Hop til top
    Afholdes: CDM A/S Fredensborg Kongevej 56
    Region: Nordsjælland
    By: Kokkedal
    Postnummer: 2980
     
    Periode: Efter aftale
    Varighed: 3 dag(e)
    Tidspunkt: dag
    Pris: 11.000,00 ex. moms