Ikke logget ind
Log ind her

Logo


Funktioner

Checkmark  Book dette kursus »

 Gem dette kursus i Favoritter »

 Se vedhæftede filer (0) »

 Send kursus til kollega »

 Bestil materiale om kursus »

 Spørgsmål om dette kursus »

 Indhent tilbud på dette kursus »

 Print dette kursus »

 

Quick links

Send adgang til kursusportal

Download miniguide

Mine igangværende bookinger

Favoritter

 

Hjælp til kursusbooking, skriv til os her

Udbyder:


Kursus navn:


Link:


Dato:

 

Få hjælp til at finde eller booke et kursus

Ring til Helle Kirk på 36 94 49 89 eller e-mail Helle på hpk@kursuszonen.dk
Så hjælper vi dig, og får det skrevet korrekt ind i Futurematch.

NB. gælder ikke interne kurser udbudt af Jeres eget firma.



 

Seneste nyt

Find os på www.futurematch.net



 

Kontakt

Futurematch Media

Tlf: 33 98 60 80

E-mail: kursus@futurematch.dk



Udbyder: Jensens Kurser A/S
Titel: Igang med grafisk design - how to?
 

Hop til bestilling








Igang med grafisk design - how to?

Lær om de grundlæggende principper i og regler for grafisk design. Slip bare din kreativitet løs, og behold det professionelle udtryk ved at overholde de vigtigste regler. Kurset retter sig mod dig, der ikke har en grafisk uddannelse og som altid har et bureau eller en grafiker til at hjælpe dig med design og layout af for eksempel tryksager, nyhedsbreve m.m.

Design beror på at kende grundreglerne og så bryde dem, når det giver mening. På kurset lærer du, at arbejde med grafisk design, så du bliver bedre til at kommunikere med dine kunder i breve, opslag, nyhedsbreve, brochurer og online medier. Efter kurset har du nye værktøjer, inspiration og tjeklister til at lave flotte grafiske tryksager.

På kurset lærer du også hvilke værktøjer og programmer, som du skal bruge. Du lærer om alle arbejdsprocesserne fra den første idé, planlægning af produktionen og til færdigt materiale.

På kursus arbejdes der med flg. emner:

  • vigtigste designprincipper. Indblik i gestaltlove.
  • vigtigste layoutregler, brug af kontraster og størrelser.
  • skabe overblik, bruge symboler og "luft" i layoutet.
  • farver og typografiske regler.
  • layout til nyhedsbrev, annonce og brochurer. Re-design af annonce, hvor alle elementer bruges i en ny opsætning.
  • arbejdsprocesserne fra den første idé, planlægning af produktionen og til færdigt materiale. Værktøjer og programmer.
  •  Book dette kursus »  Gem dette kursus i Favoritter »  Se vedhæftede filer (0) »
     Send kursus til kollega »  Bestil materiale om kursus »  Spørgsmål om dette kursus »
     Indhent tilbud på dette kursus »  Print dette kursus »
    Hop til top
    Afholdes: Østjylland og Storkøbenhavn
    Region: Østjylland
    By: Århus C
    Postnummer: 8000
     
    Periode: Efter aftale
    Varighed: Efter aftale
    Tidspunkt: dag
    Pris: Efter aftale