Ikke logget ind
Log ind her

Logo


Funktioner

Checkmark  Book dette kursus »

 Gem dette kursus i Favoritter »

 Se vedhæftede filer (0) »

 Send kursus til kollega »

 Bestil materiale om kursus »

 Spørgsmål om dette kursus »

 Indhent tilbud på dette kursus »

 Print dette kursus »

 

Quick links

Send adgang til kursusportal

Download miniguide

Mine igangværende bookinger

Favoritter

 

Hjælp til kursusbooking, skriv til os her

Udbyder:


Kursus navn:


Link:


Dato:

 

Få hjælp til at finde eller booke et kursus

Ring til Helle Kirk på 36 94 49 89 eller e-mail Helle på hpk@kursuszonen.dk
Så hjælper vi dig, og får det skrevet korrekt ind i Futurematch.

NB. gælder ikke interne kurser udbudt af Jeres eget firma.



 

Seneste nyt

Find os på www.futurematch.net



 

Kontakt

Futurematch Media

Tlf: 33 98 60 80

E-mail: kursus@futurematch.dk



Udbyder: Connection Management
Titel: Firmatilpassede salgskurser
 

Hop til bestilling








Firmatilpassede salgskurser

Et skræddersyet salgskursus, der sikrer, at dit firma når i mål

Salgskurser hos os strækker sig typisk over en længere periode med fastlagte mål og milepæle. I perioden kommer vi tæt på alle deltagere, og bliver derfor en naturlig del af organisationen. Vi går langt for at skabe et sundt fundament for at målene bliver opfyldt, og der sker fremdrift. Vi overdrager gradvist ansvaret for den fortsatte udvikling til jer i virksomheden. Det er målet, at I hurtigst muligt bliver selvkørende.

Med vores virksomhedstilpassede salgskurser får du:

  • Målrettede løsninger til dit firmas konkrete udfordringer
  • Homogenitet og ensartethed i virksomheden
  • Større synergi og forståelse mellem medarbejderne
  • Fokus på implementering af virksomhedens mål og strategier
  • Bliv 20% bedre

    Vores salgskurser tager typisk udgangspunkt i disse områder:

  • Planlægning - Hvordan får du 20% mere ud af din tid?
  • Mødebooking - Hvordan får du 20% flere kundemøder?
  • Øget hitrate - Hvordan bliver du 20% bedre til at lukke salget?
  • Mersalg - Hvordan øger du mulighederne for at sælge 20% mere?
  • Goodwill - Hvordan øger du kundetilfredsheden med 20%?
  • De fem faser

    For at opnå det bedst mulige resultat og den højeste kvalitet tilrettelægger vi en proces i 5 faser

    1. Foranalyse

    2. Assessment - Opstart og evaluering

    3. Styregruppemøder

    4. Forløbet

    5. Opfølgning

     Book dette kursus »  Gem dette kursus i Favoritter »  Se vedhæftede filer (0) »
     Send kursus til kollega »  Bestil materiale om kursus »  Spørgsmål om dette kursus »
     Indhent tilbud på dette kursus »  Print dette kursus »
    Hop til top
    Afholdes: efter aftale
    Region: Efter aftale
    By: Efter aftale
    Postnummer: Efter aftale
     
    Periode: Efter aftale
    Varighed: Efter aftale
    Tidspunkt: dag
    Pris: Efter aftale