Ikke logget ind
Log ind her

Logo


Funktioner

Checkmark  Book dette kursus »

 Gem dette kursus i Favoritter »

 Se vedhæftede filer (0) »

 Send kursus til kollega »

 Bestil materiale om kursus »

 Spørgsmål om dette kursus »

 Indhent tilbud på dette kursus »

 Print dette kursus »

 

Quick links

Send adgang til kursusportal

Download miniguide

Mine igangværende bookinger

Favoritter

 

Hjælp til kursusbooking, skriv til os her

Udbyder:


Kursus navn:


Link:


Dato:

 

Få hjælp til at finde eller booke et kursus

Ring til Helle Kirk på 33 98 60 80 eller e-mail Helle på hpk@kursuszonen.dk
Så hjælper vi dig, og får det skrevet korrekt ind i Futurematch.

NB. gælder ikke interne kurser udbudt af Jeres eget firma.

 

Seneste nyt

Futurematch har fået ny portal

 

Kontakt

Futurematch Media

Tlf: 33 98 60 80

E-mail: kursus@futurematch.dk



Udbyder: Aros Kurser
Titel: Kompetent og personlig kundeservice
 

Hop til bestilling








Kompetent og personlig kundeservice

På dette kursus lærer du at skabe en personlig og frugtbar dialog med dine kunder eller brugere. Det giver større tilfredshed hos modtagerne, men også større arbejdsglæde hos dig selv! På kurset får du desuden værktøjer til at håndtere de svære situationer, der opstår, når du ikke kan give kunderne eller brugerne det, de gerne vil have. Som en del af kurset vil du få en DISC-analyse af dig selv.

Det lærer du på kurset:

  • At målrette din kommunikation, så den rammer plet
  • At bruge dit kropssprog og din stemme, så kunder/brugere får tillid til dig
  • At forstå hvorfor kunder/brugere ikke altid gider at høre på dine forklaringer
  • At kommunikere til de fire, klassiske typer inden for kommunikationsadfærd
  • At skabe kontakt
  • At sikre modparten en god oplevelse
  • At håndtere svære situationer med kunder/brugere.
  • Det lille ekstra: Din egen personlighed

    Som kunde eller bruger får man nogle gange en behandling, som på overfladen ikke fejler noget, men hvor man alligevel føler, at der er noget galt. Kommunikationen og adfærden er måske for glat, for korrekt eller for intetsigende. God kundeservice handler i høj grad om at være ægte, at turde bruge sig selv og give lidt af sig selv i mødet med modparten. Og det er faktisk her, at det bliver rigtig sjovt at servicere kunderne og brugerne! På kurset arbejder du med praktiske cases, og du får vejledning i, hvordan du giver det lille ekstra gennem din personlighed. kursus kundehåndtering, kursus kundeservice, kursus kunde service, hjælp til kundeservice, kursus i kundehåndtering, kursus kundeservice

    God kundeservice giver stor værdi

    God kundeservice er blevet det vigtigste parameter, når forbrugerundersøgelser definerer, hvad der betyder mest for kunden eller brugeren. Men hvad gør man så, når kunden eller brugeren tér sig helt urimeligt og hverken vil høre eller forstå det, man prøver at sige? På dette kursus lærer du teknikker til at forstå modparten og blive i stand til at give en god oplevelse. Og husk, hvis du arbejder med kunder: Det kan tage år at skaffe en kunde og kun 10 sekunder at tabe kunden på gulvet.

    Hvad er god kundeservice?

    Vi har alle et ansvar for vores kunder, og det er nemt at lave regler for, hvad vi ikke skal gøre. Men det er vigtigere, at kunden reelt oplever, at han eller hun får en god service. Alle kunder skal behandles ens - derfor skal de behandles forskelligt. På kurset arbejder du med, hvordan du tager udgangspunkt i kundernes adfærd og motivation, og du lærer at målrette din kommunikation efter det.

    Skab en god atmosfære!

    Undersøgelser viser, at vi ikke er i stand til at modtage information, hvis vi ikke føler os trygge og har tillid til den, vi taler med. På dette kursus i kundeservice lærer du, hvordan du kan skabe denne gode atmosfære med en kunde eller en bruger, der er oppe i det røde felt. Du lærer desuden, hvordan du nedtrapper en konflikt og lader nedtrapningen blive startskuddet til en konstruktiv og personlig dialog.

    Et praktisk kursus med masser af sparring

    Dette kursus i god kundeservice giver dig en solid, faglig viden om, hvordan vi mennesker reagerer, og hvad vi er motiveret af. Samtidig indeholder det en masse praktisk træning. Gennem rollespil får du afprøvet udfordrende situationer og får vejledning i, hvordan du tackler vigtige situationer i jeres hverdag.

    Underviseren tager ansvar for din læring!

    For AROS KURSER handler alting om at skabe en positiv forandring for dig! Vi spørger derfor ind til dine behov og forudsætninger inden kurset. Og underviseren hjælper dig til at overføre den nye viden og de nye færdigheder til din dagligdag efter kurset.

    Tilmeld dig, og få en gratis DISC-analyse

    Når du tilmelder dig dette kursus i kompetent og personlig kundeservice, får du en gratis DISC-analyse af dig selv. Det hjælper dig til at forstå, hvordan du reagerer over for andre personprofiler.

    Hvem bør deltage?

    Målgruppen for dette kursus er alle, der har kontakt med kunder, supportbrugere, klienter m.v. i deres professionelle arbejde.

     Book dette kursus »  Gem dette kursus i Favoritter »  Se vedhæftede filer (0) »
     Send kursus til kollega »  Bestil materiale om kursus »  Spørgsmål om dette kursus »
     Indhent tilbud på dette kursus »  Print dette kursus »
    Hop til top
    Afholdes: Aros Kbh
    Region: Storkøbenhavn
    By: København K
    Postnummer: 1300
     
    Periode: 27-08-2019 - 28-08-2019
    Varighed: 2 dag(e)
    Tidspunkt: dag
    Pris: 7.900,00 ex. moms

    Afholdes: Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus
    Region: Østjylland
    By: Århus C
    Postnummer: 8000
     
    Periode: 10-09-2019 - 11-09-2019
    Varighed: 2 dag(e)
    Tidspunkt: dag
    Pris: 7.900,00 ex. moms