Ikke logget ind
Log ind her

Logo


Funktioner

Checkmark  Book dette kursus »

 Gem dette kursus i Favoritter »

 Se vedhæftede filer (0) »

 Send kursus til kollega »

 Bestil materiale om kursus »

 Spørgsmål om dette kursus »

 Indhent tilbud på dette kursus »

 Print dette kursus »

 

Quick links

Send adgang til kursusportal

Download miniguide

Mine igangværende bookinger

Favoritter

 

Hjælp til kursusbooking, skriv til os her

Udbyder:


Kursus navn:


Link:


Dato:

 

Få hjælp til at finde eller booke et kursus

Ring til Helle Kirk på 33 98 60 80 eller e-mail Helle på hpk@kursuszonen.dk
Så hjælper vi dig, og får det skrevet korrekt ind i Futurematch.

NB. gælder ikke interne kurser udbudt af Jeres eget firma.

 

Seneste nyt

Futurematch har fået ny portal

 

Kontakt

Futurematch Media

Tlf: 33 98 60 80

E-mail: kursus@futurematch.dk



Udbyder: Aros Business Academy
Titel: Kompetent og personlig kundeservice
 

Hop til bestilling








Kompetent og personlig kundeservice

- Få redskaber til at skabe god brugerservice eller kundeservice gennem en personlig og professionel dialog.

På kurset lærer du at:

  • skabe en personlig kommunikation
  • at tilpasse din kommunikationsstil til modtagerens
  • benytte kropssprog og stemme, så din samtalepartner stoler på dig
  • forstå brugerens/kundens forventninger
  • kommunikere til de fire klassiske typer inden for kommunikationsadfærd
  • lyde engageret, selv når det egentlig halter
  • håndtere svære situationer.
  • Hvem bør deltage på kurset?

    Alle, der har kontakt til kunder, brugere eller borgere, eller som er ansvarlige for kundeservice, brugerservice eller borgerservice og kommunikationen til kunder, borgere eller brugere.

    Varighed: 2 dage (kl. 9-16)

    Pris: 7.900 kr. (eller 6.715 kr. med 15 % kollegarabat)

    Derfor er det vigtigt at være personlig

    Det kan tage år at skaffe en kunde, men kun 10 sekunder at tabe kunden på gulvet! Personlighed vejer tungt i undersøgelser over, hvad der betyder mest for kunder og brugere. Og det er netop personlige værktøjer, der kan være bedst til at afvæbne urimelige eller umedgørlige kunder og brugere. På kurset får du jord under neglene, og vi giver dig vejledning i, hvordan du kan sørge for, at din personlighed skinner igennem og skaber god service. Vi lærer dig teknikker til at forstå modparten og stadig give vedkommende (og dig selv!) en god oplevelse.

    Du får en gratis DISC-analyse af dig selv!

    Kort fortalt er personlig service det, som kunden/brugeren reelt oplever. Alle skal behandles ens - derfor skal de behandles forskelligt. På kurset bruger vi DISC-profiler til at forstå forskellige kommunikationsstile. Og du skal naturligvis vide, hvilken profil du selv har, så derfor får du på kurset en gratis DISC-analyse af dig selv. Du vil lære at tage udgangspunkt i kundens/brugerens adfærd og motivationer, og efter kurset vil du kunne målrette din kommunikation til den enkelte.

    Sørg for at skabe den rette atmosfære

    Studier viser, at vi ikke er modtagelige overfor information, hvis vi ikke har tillid til den, vi taler med. Særligt hvis vi ikke føler os trygge med personen. Men med kurset i bruger- og kundeservice får du teknikkerne til at skabe den tillidsfulde atmosfære - også selvom brugeren eller kunden er utilfreds og oppe i det røde felt! Vi forklarer også, hvordan du desarmerer en sprængfarlig samtale og lader det blive startskuddet til en frugtbar dialog.

    Vi træner de svære situationer

    Kurset giver dig konkret, praktisk viden og træning i, hvordan kunder/brugere reagerer, og hvad der motiverer dem. Ved at bruge rollespil med udfordrende situationer, afprøver du på egen krop, hvordan du kan tackle de svære situationer i din hverdag, så du kan bruge det straks efter kurset.

    Dit udbytte

  • Du bliver en mester i personlig samtale, og du lærer, hvordan du kan bruge din professionelle personlighed til at skabe et konstruktivt rum i samtalen med brugeren eller kunden
  • Du får tips og tricks til, hvordan du bedst agerer, når du møder en utilfreds eller irriteret kunde, så du både formår at forblive engageret og konstruktiv samtidig med, at du ikke giver køb på din position
  • Du lærer dig selv og din kommunikationsstil bedre at kende og får værdifuld viden om andre menneskers kommunikationsstile, så du ved, hvorfor folk reagerer, som de gør. Denne viden kan du også tage med dig hjem fra arbejde!
  • Din arbejdsgivers udbytte

  • Det kan være ubehageligt at blive udsat for utilfredse kunder, brugere eller borgere uden at have værktøjerne til at tackle situationen. Det kan medføre både stress og ineffektivitet. Din arbejdsgiver får efter kurset en medarbejder, der har helt styr på sit faglige grundlag inden for servicefaget, og som derfor får både større arbejdsglæde og en mere effektiv arbejdsdag.
  • God service smitter af på virksomheden - det ved alle. Hvis en utilfreds kunde møder kompetent og personlig service, kan man være med til at brande virksomheden positivt - og undgå de værste shitstorme efterfølgende.
  • Det tager lang tid at opbygge en god kunderelation, men kun en enkelt samtale at smide den på gulvet. Du sidder i en nøgleposition i kontakten med brugere og kunder, og det skal din virksomhed udvikle og optimere til perfektion. Og én glad og tilfreds kunde giver endnu flere kunder - helt af sig selv!
  • Din underviser

    Mille er en motiverende underviser, der vægter det praktiske aspekt af undervisningen højt. Hun er dygtig til at spotte lige præcis hvor der skal sættes ind hos kursisten for at skabe bedre resultater.

    Hun har mange års professionel erfaring inden for kundeservice, både som medarbejder, rådgiver og underviser.

    Milles fornemste mål er at opnå forøget arbejdsglæde hos medarbejderne, tilfredse kunder og vækst på bundlinjen hos jer.

     Book dette kursus »  Gem dette kursus i Favoritter »  Se vedhæftede filer (0) »
     Send kursus til kollega »  Bestil materiale om kursus »  Spørgsmål om dette kursus »
     Indhent tilbud på dette kursus »  Print dette kursus »
    Hop til top
    Afholdes: AROS Konference Kbh Fredericiagade 15
    Region: Storkøbenhavn
    By: København K
    Postnummer: 1310
     
    Periode: 23-01-2019 - 24-01-2019
    Varighed: 2 dag(e)
    Tidspunkt: dag
    Pris: 7.900,00 ex. moms

    Periode: 07-05-2019 - 08-05-2019
    Varighed: 2 dag(e)
    Tidspunkt: dag
    Pris: 7.900,00 ex. moms

    Periode: 27-08-2019 - 28-08-2019
    Varighed: 2 dag(e)
    Tidspunkt: dag
    Pris: 7.900,00 ex. moms

    Afholdes: Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus
    Region: Østjylland
    By: Århus C
    Postnummer: 8000
     
    Periode: 29-01-2019 - 30-01-2019
    Varighed: 2 dag(e)
    Tidspunkt: dag
    Pris: 7.900,00 ex. moms

    Periode: 21-05-2019 - 22-05-2019
    Varighed: 2 dag(e)
    Tidspunkt: dag
    Pris: 7.900,00 ex. moms

    Periode: 10-09-2019 - 11-09-2019
    Varighed: 2 dag(e)
    Tidspunkt: dag
    Pris: 7.900,00 ex. moms